Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

tag lg...

Author: _nissa_
Monday, April 6, 2009
Tanda2 kamu bad mood?
aku senyap jela :27:..pas2 klu org tnye ke pe, aku wt pekak..haha..time ni kmhiran memujuk dr org yg wt aku bad mood adlh sgt diperlukan.hehe...

Tanda2 kamu marah?
aku senyap gk..x bls msg.x jwb tepon.ym pn x bls.haha...aku wt bodo je.mrh kt org yg wt mrh je :15:..tp, klu de yg + lg kemarahan aku 2, aku akn mrh2 org 2 gk..aku akn ckp kuat2..

Tanda2 kamu sinting?
uik..aku wt pe lak ms 2.xtau la:29:...xmo aku jd cm 2..

Tanda2 kamu malu?
aku senyum jela:06:.hanya 2 yg termampu ms 2.smbl cek hp knon2 de dpt msg.haha...

Tanda2 kamu sedang cemburu?
aku senyap lg..lalala...pas2 mrh la.pe lg kn..haha...erk..aku pn da lupe pe lg aku akn wt time 2 :21:.

Tanda2 kamu sedang sedih?
murung, kdg2 nangis:19:..skli lg kmhiran memujuk dr org len dperlukn..hee..

Tanda2 kamu tengah gumbira?
aku usik2 org, nyakat org 2.gelak2:11:..cite je pape yg aku nk cite.lalala~


Ini lah senarai kawan2 ku yang di tag :
shafril, auh, jas, raf, za, ciwa, jamilah, maryam, n sume follower aku..haha..jwb jgn x jwb..
:25:


nota kaki: da siap pn tag yg shimawar bg..lalala~..erk..bj utk g kls sok lom iron lg.uwaa...de presentation.bj krung la jwbnye..daa~:03:


  1. pergh dia balas dendam ek haha =P

  1. erm..sume perlukn kemahiran ek..?sian Mr Bubu awk..die msti sgt2 perlukn kemahiran dlm segenap aspek..hehe.. :)

  1. huhu...rajen dak comey neh membuat tag...namo lah tag2 neh...hehe...

  1. shafril: sb awk pn sll wt, sy wt gk.haha...

    shiMawar: haha..sy x ksh pn die xde kmhran 2.hee..

    laDy NaS: x rjin pn sbenanye..sb time 2 tgh busan.so wt jela.huhu...

  1. haha tui ka xksh?cm xcaya ja =P

  1. shafril: die tgh blja la 2 nk dpt kmhrn 2..die mne reti pn.hoho...

Post a Comment