Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

3rd tag...

Author: _nissa_
Wednesday, April 1, 2009

Adakah anda suka blogging? Kenapa?

  • Suke gk sb leh cite pape yg aku nk..lgpn pswd utk blog aku igt.tp, fb nye aku sll silap.haha…


Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)

  • Byk la..lbh 5, aku usha blog kwn2 TR aku jas, ciwa, raf, za.pas2 yg len auh, shafril, jamilah, n ramai lg la.termasuk sape yg jd follower aku pn.


Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan Siapakah org itu?

  • Ade ke yg xnk? Sdgkn binatang pn nk disayangi.ni kn aku sbg manusia.org 2, die ni la..hee…


Taken or single? Mana lebih bagus?

  • Taken lg bagus..


Pernah tak cinta anda tidak di balas?

  • Xnah…x bls org len nah la.hee…


Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)

  • Beriman
  • Sgt penyayang

  • Mempunyai thp kesabaran yg tggi

  • Mempunyai kemahiran memujuk yg tggi

  • Baik dr aku

  • Bkn perokok, isap dadah sume 2


Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?

  • 27 bertunang, 28 kawin.haha..tp mum aku ckp pas aku dpt PhD.aiyyaa…


Nak berapa anak?

  • 2 pasang kembar cukup..haha..


Lucky person yg anda ingin tag:

  • Jas, ciwa, raf, za, jamilah, auh, n sume yg jd follower blog aku..jwb jgn x jwb..haha…


Nota kaki: da setel pn soklan xm shafril..haha..auh, sabar ye.sokln esei STPM awk 2 sy lom wt lg.xnah tau format die:009:.lalala~


  1. tag oh sma cm tag sya gk so jwb jgn xjwb hehe...emm mmpunyai tahap kesabaran yg tinggi n kemahiran memujuk yg tinggi ek?haha

  1. die nye esei stpm..otw la ni..hehe..
    wor..gelak2 ye..siap la kamu..dush2..

  1. oo cm 2 ye..
    sy suh mr. bubu belasah nnt.haha...

  1. ala cik nisa ooii
    ai dah wat tag yg yu bg ai ni..hehe
    ade kat page blkg2
    len kali laa klu de tag2 besh yu bg kat ai k..

  1. advance lak ye awk ni..hehe..
    xpe2, nnt de lg sy akn bg..haha..

Post a Comment