Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

tag dr auh

Author: _nissa_
Friday, April 3, 2009
Upload yg anda gemari dan jawab soklan dibawah


Kenapa anda suke gambar ini?

1001 mkna.ms ni aku terlambat jln nk g kt org 2.silap percaturan tika 2.haha..sb tpkse jln laju sgt, terasa kebaya aku pki sempit lak.dan rambu ramba mortar board[topi] terbang bgai ditarik mgnet.huh...

Bila kali terakhir mkn pizza?

ms kwn sama practical ngn aku dtg kl.cuti sem lps 2..uwaa..sgt lama.

Lagu terakhir yg anda dengar?

aku xtau tjuk die.bkk blog sape tah trus de kuar lgu.lyn ajo lagu 2.

Apa yg anda buat selain selesaikan tag ini?

cr jurnal psl total factor productivity..aiyaa...sape mau tlg trnslate?haha..

Selain nama sendiri anda suka dipanggil dgn panggilan apa?

anis.sb fmly aku pgl cm 2.

Tag lagi 6 org *soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag!

jas

jamilah

raf

maryam

miera

ckgu lynn


Siapa no 1 pada anda - rakan gosipku dr sem lps.haha..medium [ym, talian maxis ke digi, mcm2 lg]
Org no 3 ada hubungan dgn sape? -hanif..tunangannye aka bkl hsbnd x lame lg..
Kata sesuatu berkenaan org no 5 - siapkn keje sekola ko 2.jgn tnet je k..haha..

Bagaimana dgn org no 4? - follower br aku.rjin jwb tag dr aku.nah amk lg dr aku.pdn muke =p

Siapa org no 2? - knl ms kt mrsm kk lg & die abh mster awl dr aku.ceh..x aci!

Bagi pesanan pd org no 6 - nnt dpt adiah hr guru bg la kt sy ye..sy gilekn adiah.haha...


Nota kaki: auh ble nk lanje cendol ni..da siap ini tag..


  1. tahniah dah menjawab..err..kebaya ketat ye..

  1. auh: kbya 2 x ktt pn.tp sb kain die wt style kipas, so ms jln rs cm ktt.huhu...mst x phm kn?haha...

  1. paham..paham..yg mcm kipas siling ke kipas meja?

  1. haha..kipas siling ckup la..
    leh terbelah trus 2 kain..hoho...

Post a Comment