Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

sampul misteri..

Author: _nissa_
Sunday, April 5, 2009

smlm atuk aku dtg kl..smpi je umh aku, die trus bg bnde ni..aku pn plik.sapela nk bg smpul surat cm 2.da la da komot..atuk aku lak x ckp sape bg.tp, kt sampul 2 tul lak eja nma aku..sll nye x sume org eja nma aku ngn tul.mst x ckup huruf 'N':110:..

tau x ape aku dpt??..bsday present aku.sape lg nk bg, dipersilakan.hee...kaunter dibuka sepanjang masa.harap mklum...aku tau mkck aku yg bg 2.die ckp nk pos ke umh, tp smpi la ni xde.rupe2nye die paskn kt atuk aku ms die blk cuti sek ari 2..neway, thnx ye mkck.aku tau ko x bkk blog ni.hehe...leh la kutuk skit..[mkck aku lom kwin lg.single mingle lg..kite x sama level k mkck.aku angka 2 di dpn.haha...]

ni die bnd yg de dlm smpul 2..
*
*
*
*
*

kesimpulannye: aku tersgt hepi ble dpt adiah 2:88:..tersgt suke ngn adiah gelang mutiara + kristal skt.cntik sgt.mkck, bli la lg utk aku..adiah knvo lak.hee..gelang da 2, anting2 da 1, rntai ble lg???nnt aku dtg sabah, mst lnje k.haha...


nota kaki: ble la mkck aku nk kwin.nk pau duit raye dr laki die lak.haha..:35:


  1. kalau dpr sampul surat ada serbuk kt dlm dia tu bkn dri sya tau muahaha =P

  1. ni gelang mutiara dari sabah ke..?wawa..melaram le cik nisa kite nnti ek.. :)

  1. a'ah gelang mutiara sabah ek? cun nyer! kena akai kontek lens hijau la. nk bg matching! hahaha

  1. shafril: oo de ati nk bg smpul berserbuk ye..
    nnt sy repot kt balai polis wgs mju siap2.haha...

  1. shiMawar: yup ni dr sabah.sb mkck sy ckgu kt sane..
    nnt2 melaram..kne tguu ms sesuai.haha...

  1. teacher lynn: 2 la psl..nnt pas abh stdy br nk wt cntact lens baru..
    top to toe kne ijau la nnt.haha...

Post a Comment