Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

ternak lemak...

Author: _nissa_
Saturday, March 14, 2009
nape ye aku ckp cm 2 ..sbnye, aku nk de isi blk cm dl2..waa.mkin lame aku smkin ilang lemak2 tepu yg ku trnak.since msuk ukm, aku da slim..haha..sb nye blik aku ms dok kt kolej mst dpt yg tggi2.sggh dengki dorg ni bg blik yg tggi melangit..plg truk, sem lps la sb aku dpt tgkt ataaaaas skli.waa...aku x igt la blok 2 de bp tgkt.4 or 5 tgkt la..so, da dpt jwpn npe lemak aku tbkar dgn drastik skli.haha..

ble belek2 album lama, tmbm gk rupenye aku dlu2..xpe, skg aku dlm prses ternak lemak blk.hoho..


p/s: mr. bubu, ble lg nk bg mkn byk2 ni.ahaks.....x aci la kembang sorg2..lalala~


  1. slamat menternak lemak haha =P

  1. ahaa..
    xmo join trnk lmak ka??haha...

  1. kamu ada pil naekkan berat badan?nak jgk!!

  1. haha xmaula..sya nk kurangkn lemak..nk lemak x?sya ble dermakn muahaha =P

  1. to auh: haha..xdela pil 2..nnt sy tnye incik bubu..=p

    to shafril: xpe2.time kasih byk2..sy nk usaha sdri.haha...

  1. ha..?sape encik bubu tu..?
    die jual pil gemokkan bdn ke..? :)

  1. shiMawar: haha..die 2 bkn jual pil gmok bdn pn..en.bubu 2 org yg kuat mkn.

  1. haha kalau bubu jual pil gemukkn badan xla bdn dia kcik haha =P

  1. shafril: nnt sy habaq kt bubu.haha...
    ok pe, leh die abhkn mknn sy klu sy x abh..hoho~

Post a Comment