Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

hari ni....

Author: _nissa_
Tuesday, March 10, 2009
hari ni pg2 lg aku kuar umh da sb de kls.sb kn da lmbt smpi td, pas2 lak tgh ujn renyai2, aku pn jln laju la utk lintas jln .sb kwn aku da tggu aku utk g kls.so, ms nk lintas jln, aku hmpir2 kne lggr ngn sekor anjing..uwaaa...mau tcabut jntung aku ms 2.tkjut yg amat. da la anjing 2 bso, liar lak 2.aku nk lnts jln, anjing 2 lak nk lntas tpi aku..mnjerit bkn men aku ms 2.cm aku kne lggr kete lak smpikn org yg kt kdi mkn sberang jln 2 pn pndg aku..nsib bek la x tkena lg anjing 2 sb de lg jarak dlm bbrpa kaki n anjing 2 lak trus pth blk.mayb die pn tkjut dgr aku jrit kuat..haha..klu la ko kjr aku ms 2, matila aku nk blari tgh2 ujn cm 2..huh...lega skt pg td..

kls quality cntrol da abh, tggu kls ptg lak (prdctivity measurement).tggu punye tggu, last2 lctrr x dtg..aduhhh..buang ms ktorg je tggu lame dlm kls..ptg td, mr. bubu nk bwk aku g mkn utk mlm nye .so, pas smpi umh, aku pn tdo la jap, smpn prut dl bg lapo thp max..dlm kol 8 lbh ktorg pn grk, g mkn kt danau kota..hoho..kt ani sup utara kot.lupo den namo restoren 2..hee...

dlm pnggan aku yg tggl kulit ayam ngn tulang..pggan die, huh..licinnnn..sape yg kbulur.hmm..



  1. sekarang fahamla sy kenapa pakcik kamu semakin kembang..berselera mkn rupenye.. :P

  1. haha...die nk jd gmok sbenanye..
    xmo melayang ble ditiup angin..
    jgn mrh ye bubu..lalala~

  1. patutla dia rajin dok bersenam kt umh...nk buang lemak rupanya hahaha =P

  1. sy suh die smpn lemak2 2...
    bia die x sjuk mlm2..haha...

Post a Comment