Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

ke kuliah kita segera

Author: _nissa_
Tuesday, March 24, 2009
kls arini plg busan ku rs.sb nye, xde mood lgsg ble msuk kls..awl2 pg da ujn dgn lbtnye, dugaan tul nk kuar umh.hatiku ckp, kn best klu kls cncel arini.leh tdo ngn syoknye time ujn cmni:86:..da smpi fac, ujn blk..aku pn mls nk bkk payung, redah aje..msuk kls bsh2 skt..

yg best ble dok blkg2..leh usha org len tgh wt kje pe.aku bek skt arini, x bwk lptop..klu x, pet society, ym, fs, fb n segala mcm aku bkk..

da x larat dok dgn sopan..kls aku utk stiap sbjek adlh 4 jam straight.so, bermcm2 gaya aku dok.bersila dan segala bagai..sb tu aku suke pki jeans je g kls.nsb la x wajib pki formal bj krung sume 2..baik skt sem ni.pki sandal..klu x, sliper yg de manik2 aku akn pki..oh ya, sndal ni mr. bubu yg plh.hee...

bab yg last ni la wt kpala otakku jd kelabu..x phm lgsg.ni bnde alah kusam aku xtau papepn.sbutannye kusam ye ank2..hoho..


kesimpulannye : aku dok bersila, peluk tubuh thn kesejukn yg melanda, pndg ke arah tingkap berjuta-juta kli seraya berkata, "ble la ujan nk benti ni.sjuk yg amat da ni"..otakku ligat berfikir apekah menu utk lunch.pk pnye pk, aku dcide nk mkn lauk ikn bkr + air asam ngn tempe..


p/s: nk tau ape jd ms lunch??mau ku tumbuk aja muke org 2..akn ku ceritakn nnt.tgguuuuu..aku da ngntuk sbenanye skg.hee..:09:


  1. ish2 ciannya dia..kalau sya tdoq dlm klas ja trus tmbah2 dok blakang muahaha =P

  1. oo awk tdo dlm kls ye..kntoii...
    skg ni da insaf x tdo dlm kls..hee...

  1. ke kuliah kita segera?nape x letak skali lirik lagu maktab..kan nostalgia tu..sambil2 tgu ujan benti bole la nyanyi lam hati..hehe..

  1. to auh: eheh..da abh nyanyi la 2.sb 2 la ke kuliah kita segera..
    yg 'wahai putra putri bangsaku' awl2 lg nynyi..=p
    yup, mmg nostalgia utk 5thn...

  1. tp da lupa la lirik die..asyik tertukar ngn lirik butterfingers je..hehe..agak2 ade x lagu maktab mp3?

  1. xtaula ade ke x..hee..
    ish2..g join orientasi smula..=p

  1. rajin dia g kuliah... heheheh

  1. hehe..mstla kne rjin.
    sb mlm b4 de kls, mst mak tnye de kls x..huhu..

Post a Comment