Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

monolog lagi...

Author: _nissa_
Wednesday, January 13, 2010

aku tidak berapa suka bila masuk tahun baru..

sebab musababnye, umur makin bertambah..

aihhh..ni yang aku paling tidak suka bila topup umur2 nih..

kan best kalau jadik budak2 kecik lagi..

enjoy je rasa..haha..

tidak payah susah2 pikir orang lain..

pikir kehendak diri sendiri je..

paling tidak suke bila orang tanya, BILA KO NAK KAWIN???

awal lagi beb..haha..(awal la kalau belum cecah 25 pada aku..hihi.)

aku mahu enjoy puas2 dulu..


oh ya, 1 of my besfren is getting married soon..

campur tolak bahagi darab punca kuasa 2 bagai tuh, lebih kurang 1bulan jek lagik..

tidak sabar aku nak gi majlis dia nanti..harap2 aku dapat pegi..aminnnn...

to her, i'm very happy for you dear..

tidak sangka relationship ko ngn dia akhirnya sampai jugak ke jinjang pelamin..

lepas ni, kalau aku sebut "memori daun pisang" lagi, agak2 ko marah x??haha..


nota kaki:nnt ko jgn lupa spray perfume byk2 kt kad kawin ko before bagi kt aku nnt..n tulis nama aku penuh2..(demand gila aku..ahah..)


  1. kawin cepat2.... hahahahaha

  1. tang umo tu mmg la.
    makin lama makin bertambah
    huhu

  1. weyh kecik nnt kenduri aween diskus laaa..nak g mcm mana mau join seh..hehehe

  1. meo188: ala xde duit la nk kwin cepat..mau sponsor ka??haha..

  1. pudding pie: lame x nmpk awk kt cni..hehe..
    tu la, tetap tmbah umo..huhu...

  1. jas: tu la, nnt kte discuss same2..sebulan jek lg..huhu..

Post a Comment