Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

Friday, January 15, 2010

tengahari td, lepas adik aku balik dr tadikanya..

mak: aihh..tibe2 je gelap.gerhana da kot.matahari sakit..

adik: lepas tu die (matahari) x pegi hospital bumi ke?


aduhhhh..apela adik aku sorang nih..penat je bawak pegi petrosains hari tu..ok, 6 tahun.aku maafkan lg..

mak aku pulak x tahu gerhana akan berlaku dalam pukul berapa.jadi dia main agak je masa tu.dan dan je adik aku sampai rumah masa tu..hmm..HOSPITAL BUMI la dia gi bantai..

nota kaki: nampak gaya cam kena bawak adik2 aku pegi petrosains lagi..x puas katanya..yg penat, aku la jugak ke hulu ke hilir kejar diorang yg amat teruja nk try buat eksperimen.


  1. haha... lawak2.. biasalah budak2..

  1. haha . funny la .
    budak2 normal la .
    kat umah sy pown de dik cam gitu .

  1. to ohmalaysia.com: tu la, budak2 lg kn..mmg pakai ckp je..

  1. to miera:hye cik adik..lama x nmpk cni:02..
    ade adik kecik jgk ye..ajar dia betul2 nnt k.hee..

  1. mmg lawak benar adik u..hihi.
    sape name?kim salam kat die ye? =p

  1. to Amad : her name is fathiah...orait! :19

Post a Comment