Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

happy father's day...

Author: _nissa_
Monday, June 22, 2009

lame x update.nk kata bz, xdela.tp, sb kemalasan aku dtg blk..ok, kt cni aku nk wish happy father's day kt papaku, we all love u papa..

  • papa yg tegas n garang, tp xdela sgt.sikit2 je.klu x, da lama aku kena rotan.
  • beliau ske bergurau juga..
  • sgt mementingkn akademik ank2 nye.time aku drjh dua dlu, dpt mrkh math dlm exm 98 pn kna marah.x diiktiraf A oleh beliau.hnya mrkh 100% bg beliau math tu dpt gred A.
  • sgt pemurah n penyayang..selalu bg benda kt org lain.
  • jarang memaksa.msa dpt offer letter g boarding school, die serah bulat2 kt aku smada nk pegi ke x.tp, sb da lama aku dok jauh dr fmly, die pnh mntk aku plh uni yg dkt area kl shj n die nk aku plh uia.katanya bia aku dok umah je.x perlu dok hostel lg.(agknye da xmo berjauhan ngn aku kot.ahaks~)
  • pemandu yg berhemah.jarang sgt2 memecut laju di jalnraya (tidak spt mr. bubu..jgn marah ye..hoho)

nota kaki: kasih seorang bapa tiada penghujungnya..


  1. ciri2 papa nisa ada gak skit2 cam abah te-are especially bab ketegasan & kegarangan tu... hehehe... btw, mmg tu sifat bapa kan tuk pastikan anak nya berjaya... ;)

  1. sila la bandingkan pakwe ngan ayah kamu..tengok leh tak dia ikut contoh ayah kamu tu..hahuho...

  1. Garang ek bapa mertua aku nie...hahaha...

  1. @TE-ARE |DIAMOND|™
    ye betul..
    sb tu dorg tegas gitu..

  1. @-- [ ankEl r4p ] --
    hehe..nnt sy compare..

  1. @Mohd Fakhrurazi Jamaludin
    ko bru tau???
    dush2..kena penumbuk padu dr aku..

  1. haha raptor, mr bubu dia mna bleh dibandingkn dgn ayah dia..aku yg dok sblah time mr bubu bwk tau la cmna dia bwk haha

  1. happy father's day (belated)

  1. @ShaFril
    haha..klu sy de, kdg2 je die bwk lju..
    brani la nk bwk laju2, mmg nk kna muntah dlm kete die 2..

  1. @Benrauf
    eheh..
    happy father's day to ur dad..

Post a Comment