Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

anugerah...

Author: _nissa_
Wednesday, June 17, 2009

aku dpt award ni da lame.(baru bbrpa hari kira lama ke???hoho..)..mula2 aku dpt dr Razi budak praktikum aku masa kt matrik melaka.razi yg murah senyuman.ahaks..(murah la sgt..aku puji ko, so kena belanja aku..haha)..lepas tu, Shafril pulak bg award yg sama.x sempat aku nk bg, die da bg dlu dek kerana aku lmbt update blog ni..kepada Razi & Shafril, time kasih byk2 ye..(lain kali, bg la lgi..hehe..)

1. Letakkan logo award ini di blog anda.


2. Anugerahkan award ini kepada 10 Blog yang anda anggap paling berinspirasi dan sangat mesra.

3. Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yang anda anggap paling memberikan inspirasi dan mesra dari blog anda.


4. Informasikan penerima award mengenai award yang mereka terima dengan menyatakan komen di blog mereka.


5. Berbagi cinta dan sayang untuk penghargaan ini kepada penerima anugerah ini.

Jamilah
Lat
Jas
Oh
Ciwa
Za
Raf
Atan
Te-are
Suraya

nota kaki: result belum dpt lg..aduyai.....


  1. Sejak bila aku pemurah dgn senyuman?Hilang la identiti ganas aku...

  1. @Mohd Fakhrurazi Jamaludin
    tu ayat tersurat aku..
    implikasi pembelajaran BM masa spm dlu..hoho..

  1. owh,nisa x dpt result ag ye..sbb htg x byr ag kut~

  1. hehehe..thanks for the award.. (^^,)

  1. @aLeYa
    kami kne byr yuran b4 msuk sem lg..
    so xde hutang..
    sbb pengurusan lmbt sgt proses nk key in sume tu..huhu...

  1. @za
    result exm aku..hee...

  1. @.::s3cReT_g@rDeN::.
    ur welcome..hee..

  1. ur welcome hehe =)..haa nk lg ek?bgla award kt awk punya follower plak..nk award buatan sndri hehe =P

  1. thnx nisa 4 da award... te-are dah collect... TQVM!!

  1. @ShaFril
    nk yg buatan sdri???
    ok..
    akn diusulkn dlm meeting kabinet mlm ni gk..muahaha...

  1. @...Te-are...
    eheh..ur welcome..

  1. waaaaaa kecik.thnx!!!tp award apakah ini.ehehhehe

  1. @LATTE
    ahaaa...aku pn xtau..
    aku men bg je..muahaha..

Post a Comment