Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

pertukaran...

Author: _nissa_
Wednesday, July 15, 2009
td masa aku dok chatting, n saje bca2 emel terdetik pulak nk cek web konvo sekali lg.pdhl aku da penah bkk b4 ni, n dah tau bila sidang aku..bila bkk td, terkejut gk la sb sidang aku tiba2 ditukar.mula2 x percaya sgt, kot2 la dorg ade tersilap ape2 ke.so, dgn kepantasan maksima, aku pn call kwn aku yg tika tu da nk terlelap pn..haha..x pasal kna kacau ngn aku mlm2 buta ni.

rupenye, mmg betulla sidang kami ditukar dr 18hb ke 19hb.dan aku antra org yg lmbt tau pasal pertukaran tarikh tu.ceh..xdak sapa pn gtau aku.aku pn bkn nye ari2 dok online..klu ikutkn sidang yg asal, aku kena sidang ke-8 yakni ari ke-4...aku pk, xpela kena ptg lg cm dlu.xya susah2 bertolak awl pg..

tp yg sidang terbaru ni, aku kena sidang ke-9, yakni sesi pg.aku da terbayang2 dah.pukl berapa la kna bertolak ni.pukul 5pg?pukul 6 pg?..yela pukul 7.30 dah kena berarak masuk dewan, so xleh la lmbt.kena smpai awl, berebut parking lg.nk kna lapor diri lg kt foyer.nk touch-up lg.haha..sempat lg tu (peduli ape, dah ari aku kn..hoho..) yg pastinye, aku kena ari ke-5, yakni ari last.uwaa..rs cm kurang best je bla ari last ni.sb dulu kena ari 1st, cm smgt gle la.tp xpe, pnglmn lain pulak aku akn rasa..ape yg penting, ari amik jubah, aku nk dtg ari 1st.haha..

ok ni lg 1, nk tunjuk award yg aku dpt dr en. meo.cntik award ni, katun.mmg die pndai lukis2 ni.thanx byk2 en. meo 4 this award..aku x dptla tunjuk dean award ke, award naib canselor ke ape.apetah lg award pelajaran diraja.aku bknla mahasiswi yg bijaksana..lg pula, award2 tu utk bdk2 degree.so, mmg x dptla utk kami bersaing.(janji aku dpt naik stage tayang muka kt cameraman sudah.haha..ops, utk parents aku juga.hee..)


nota kaki: yuran konvo pn blum byr lg.kena cari subsidi ni dek kerana blum bergelar sbg pekerja.*sigh


  1. ~selamat konvo cik nisa sayang..hehe...TAHNIAH...xkesah ari ape pon naik pentas yg penting ader kenangan tu kan..kan..kan...hehehe...~

  1. kecik jelesnyeeeeeeeeeeeeeeee ako kat ang.
    but im hepi for u kecek.huhuhh.tahniah2!!

  1. @iva saionji
    time kasih cik iva..
    tu la, hope knangan yg x memalukn la ble kt ats pentas nnt.hehe..

  1. @LATTE
    thanx cik lat..
    ala ko pn akn dpt master gk nnt..
    aku yakin ko dpt abhkn master ko ngn jayanya..=)

  1. syoknye konvo momvo.. huhuhu.. caiyok2!

  1. @meo188
    bknnye mggu ni ke ape..
    lmbt lg, lgpn 1 pn x siap lg..hoho..

Post a Comment