Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

Wednesday, July 1, 2009

bbrapa hari lps, papa bli durian.aku ni xla hantu durian.msa aku f3 dlu, aku cntrol skit klu bab2 mkn durian ni.sb nye dlu, aku mntah2, demam masa result pmr kuar.so sbbkn kjdian tu, aku krgkn la skit mkn.plg max pn aku mkn 3 ulas je..

nk dijadikan cite, msa tu adk beradik aku dok sbuk mkn durian.aku tah cne flight delay lmbt sgt join dorg mkn.tup2 durian da abh, tgl sbijik je.yg tu lak blom dikopek lg..so aku pn ngn daya usaha n smgt jitunye, gi la bukak durian tu sdri.nk seribu daya kn..ni kali ke-2 ok aku bukak sdri.yg 1st dlu, x berjaya dan akhirnye dibantu mak aku.kali ni, aku xnk mntk tlg sape2 sb aku nk uji kemampuan aku mengopek durian..


kiri : smpi hncur kulit tu dibuatnye..aku bkn pakar.harap maklum..

kanan: ade gk yg x elok.hmm..yg pntg, misi aku bjaya slps 40min.haha..

***************************************************************************************

1 julai, bru la result aku kuar.selama ni asyik cek bnda yg sama je.bile bkk, akan kuar msej "Keputusan anda tidak boleh dipaparkan.Sila hubungi PPS."mmg tensen je bile bkk smpweb.bile call ofis, mst jawapan sama akn dorg bg."result adik blom dikemaskini."nasib baik die pggl aku adik, klu die pggl aku puan cam org jbtn bendahari tu, mmg la nk kena ngn aku..nape, suara aku cm org da kawin ke dlm tepon.

aku tau result kuar ni pn sbb kwn aku msg, msa tu aku dok membuta lg pkul 10.mana x nye, aku tdo lps sbuh sb main game punye psl.da la siang tu seharian jln2 kt mid.mmg super duper penat la.tp sbbkn psl result, aku gagahkn diri gk bgn n trus on lappy tua aku ni.ngn mata terkulat2 lg, cek result aku.and alhamdulillah, sumenye pass wlpun result aku lg rendah dr sem lps.tp aku ttp bersyukur sb aku da tamat pengajian.tu yg aku x sbr sbenanye..hee..

mcm2 dugaan spnjg aku blja ni.boleh tau sape kwn, sape lawan.n mkin tggi kite blja, mkin susah kite kne harungi.ape yg pnting, klu kite ade iltizam yg tggi (ceh ayt esei SPM lak kuar) smua yg kite impikan akn jd realiti satu hari nnt..aku teringat kata2 Dr. muriati dlu msa nk mntk dia jd penykong utk aku smbg master."awk yakin ke nk smbg master ni.igt, master ni sgt susah.klu x yakin, baik jgn apply.ade dgree pn da ckup sbenanye.."

lps ape yg aku lalui selama setahun ni, mmg aku akui kata2 beliau.ya, hipotesis dibuktikan benar..ape aku boleh ckp kt cni, selagi kite berusaha utk capai sesuatu bnda tu, x kirala nk kopek kulit durian ke, apa ke, pasti satu saat kite akn mndpt hasilnye.x kira smada hasil tu positif or negatif, tp kite akn rasa puas jgk sb daya usaha kite tu.mmg x rugi klu kite berusaha..



nota kaki: alhamdulillah, syukurku di atas segala nikmat kurniaanNya..


  1. Goodluck Sis.Nanti nak kahwin jemput aku.Zhaf Gemuk dah kahwin.Ko ble plak?

  1. wow,hebat tu leh kopek durian..if me,give up trus kot..or beli yg dh kopek trus..hehe
    dah abis master ek?congrats2 =)

  1. @Mohd Fakhrurazi Jamaludin
    bia btul die da kwin..
    aku x tau menahu pn..
    sume da x contact aku skrg..sob2..
    aku kwin lps dpt PhD..haha...(gle lmbt cm 2..)

  1. @Fiza
    haha..hbt x hebat sgtla..
    tp hncur gk jadinye..
    thanx =)

  1. yup, bersyukur dgn apa yg ade :D

    slm kenal

  1. @meo188
    ye btul tu..
    btw, rjin2la sggh cni..hee..
    thanx 4 following me..=)

  1. ish2 ruginya mkn 3ulas ja...kalau sya, mau separuh buah tu sya mkn haha =P

  1. @ShaFril
    huhu..sy xle la mkn durian byk2..
    nnt dmm..
    xpn, akn muntah2..
    sb tu kne cntrol skit mkn drian..

Post a Comment