Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

mummyku...

Author: _nissa_
Monday, May 11, 2009


aku nk wish happy mother's day kt mummy.even lmbt post entri ni, tp aku still nk wish kt cni..aku plg suke pic tme ni..ms 2 gk, die yg pkikn jubah n mortar board (topi) utk aku..utk event 2, mummy la plg byk kuarkn duit smata2 utk aku.dr kain hrga ratusan ringgit, kos tmph lg, kasut, tdung.sume mummy yg kuarkn duit..thnx a lot mum..aku arap sgt2 this year aku dpt lg adiahkn kjyaanku utk mummy..pd aku, die bknla stkt seorg ibu, tp lbh dr sgla2nya..pd aku, die la ckgu yg plg berjaya didik aku ngn ilmu dnia & akhirat.krn die, aku knl a,b,c b4 aku jejak kaki ke tdika..thnx a lot mum.love u soooo muchh...:13:

Mom, I loved you yesterday, I love you tomorrow and everyday. ..
You were there for me my first day of school, to hold my hand and give me courage to go.
You listened to me when I needed to talk, you talked to me when I needed to listen.
You let me grow and learn from my own mistakes.
You never left my side when I was feeling down, I knew you would be there to pick me up.
I wish there was a way I could repay all the things you have done for me, but there's nothing great enough to repay the greatest mother of all...


nota kaki: buat ibu2 di dunia, happy mother's day too..


  1. @m[i]era
    thnx ye cik adik..=)

  1. @kimomoto kozaima
    uik yeke en. kino...
    mum sy mmg cntik..=)

  1. selamat hari ibu sedunia....nie dah jd ibu ker belum...hehehe... :)

  1. selamat hari ibu untuk mak awak jugakkk :d

  1. ~hepi mother day to ur mom..seorang ibu akan sanggup buat apa saja demi anak2nya..~

  1. This comment has been removed by the author.
  1. @--{♥Mahirah Abd♥}--
    sy lom jg ibu lg..hee..

  1. @Benrauf
    thnx...hpy mother's day to ur mum too =)

  1. @JIVEBUMZ
    thnx jivebumz..=)
    hpy mother's day to ur mum..

  1. @iva saionji
    ye betul cik iva..
    ibula sgla2nya...

  1. ye ye dia mmg blum jd ibu tp dh jd suriumh just tinggal nk bergelar ibu ja muahaha =)

  1. @ShaFril
    en. sahfril!!! jht ye kmu..
    lmbt lg k turn sy..
    tnyela en. bubu..muahaha..
    kami bg laluan kt awk dl..;p

Post a Comment