Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

award...

Author: _nissa_
Monday, May 25, 2009

1.Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" untuk diletakkan di blog anda


2.Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

  • cik iva yg sggh rajin update blog die..
  • die pn suke choc sama cm aku..eheh..tersama lak ye..
  • da de pmndu kontrak katanya..klu da jd tetap nnt, jgn lupe update ye..hoho..
3.Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
  • Aku suke choc..sume yg kait ngn choc aku suke..
  • Aku suka berangan.ms kcik2 b4 tdika, plan nk wt kilang coco crunch.skg, berngan nk bkk kdai choc..haha..
  • Aku takut binatang..huhu..
  • Aku suka call mr. bubu n kco die tdo..haha..dgki x bg org len tdo..
  • Aku mabuk ble kne travel jauh2..sll mntah2 time kcik dl..skg, ok skt.hee..
  • Aku suka kaler biru sbenanye..pink, rnking ke bp tah...
  • Aku x suka kwn ngn org yg bermulut jht.nmpk cm baik, tp, kata2 die..pergh..x caye rsnye..
  • Aku suka cubit org..pdn muke sape jd mgsa..haha..
  • Aku suka tengok mvie, jln2, shopping..
  • Aku suke bergelak ketawa klu de geng..
4.Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog
  • jamie
  • shafril
  • auh
  • aleya
  • nadd
  • lady nas
nota kaki: busan lak dok umh..ble la mr. bubu nk dtg kl smule..hmm...:17:


  1. ~hehehe..tQ jawap tag nie...ada lagi satu persamaan...nama kita..hehe..means nama real...sangat sama kecuali iva ader pernambahan "nur" kat depan..hehehe~

  1. weyh klu buhsan mai la lepak UKM=D

  1. @iva saionji
    really??
    owh..bru ku tahu slma ni nma kita sama..hehe..
    nsb baik ayah sy x ltk nur kt dpn, klu x sama sebijik la..hoho..

  1. @jasjamal
    ukm tmpt lepak ke??ahaks..
    pak guard pn da busan tgk muke aku..muahaha..
    ko ni ajk la aku g tmpt len..

  1. disebabkn sya pnh wat tag ni dulu so mls la nk wat lg hhe =P

  1. @ShaFril
    oo xpe2...
    tgu yg len lak ye..hoho..

Post a Comment