Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

..meminang..

Author: _nissa_
Saturday, May 15, 2010
8 mei hari tu, pakcik aku ataupun the only lelaki bujang dlm family mak aku, bertunang.disebabkan rumah sebelah perempuan kt putrajaya, so sebahagian family aku bermalam kt rumah aku.senang, dekat sikit nk gi sana.

about 2 weeks before majlis bertunang tu, my mum dah sibuk cari barang2 utk buat gubahan hantaran tu..sampai ke masjid india pegi cari..yg lemahnya, dia heret aku jugak tu.masuk kedai, ikut selera aku pulak..both of them (mum+pakcik) tak reti pulak nak pilih mana satu..haishhh..sudahnya, aku jugak yg pilih barang2, design kek pun aku pilih..

..sesi transfer kek dr kotak asal ke kotak yg digubah cantik..


..ok, da siap.oh ya, x sia2 aku pegi amik kek pagi tu dengan keadaan belum mandi lagi.hoho..


..sireh junjung yg pada mulanya aku dah give up.tp at last, rasa seronok pulak buat sama2 ngan mak aku..


..bunga gula orang panggil..tp berbentuk nenas.ni ditempah khas dari mana tah..


..hantaran dari pihak keluarga kami sebelum dibawa naik ke atas di rumah keluarga perempuan..



gambar pakcik aku ngan tunangnye takde dalam simpanan aku..time tu masing2 dok cedok nasi makan, takkan aku sibuk snap pulak kan..haruslah aku berjemaah cedok makanan jugak.lapar tu, perjalanan jauh sebab jalan jam sangat2 ok..


nota kaki: bulan 7 ni, diorang kawin pulak..sekarang ni da sibuk buat preparation.tp aku mampu tolong carikan kain alas dulang jela buat masa skrg..hehe..


  1. turn aku??aku tggu ko sponsor mjlis aku..:18

  1. hai salam kenalan...
    cute ler blog awak nie

  1. hai akak..hee..
    selama ni jadi silent reader je blog akak..
    lor, men amik je template ni..hee..

  1. eh yeke..haha..sb time tu mak ngn pakcik x reti nk pilih, at last sy yg pilih design tu..

Post a Comment