Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

pabila busan, ..........

Author: _nissa_
Thursday, October 8, 2009

busan betul hari ni..

bile busan, mulalah aku pk mcm2..

berangan mcm2...(lecturer math ms aku zmn mtrik dlu ckp, mnusia yg x b'pk akn cpt mati..so aku pk la mcm2..haha)


kn best klu jadi kaya raya...

nk beli papepn, xya pk beribu kali.....

sapela yg nk bg adiah ke, belanja kasut utk aku, or pape jela...

semestinya TAKDE ok...diulangi, TAKDE...

x cm korang sume...huhu...


ape aku merepek ni (merepek ke???cm x je...)

baik aku lyn cite, lg best...

x pn smbung baca novel yg da berkurun aku tggalkn cm tu..sian kamu...hehe...

gara2 nk siapkn manik baju aku sdri..

tp x siap gk..aissshhhh...(mls + pening mata bling2 manik tuh)


mane ye aku nk cari kain chiffon plain??

aku da lame x g jakel..

bile dorg nk wt sale lgik ye...

aku berangan nk baju cm tuh, nk match kn ngn kain yg da lame bli...

pastu berngan nk jahit manik cm tu la, cmni la..

again, berangan lg..*sigh*


nota kaki: nape eh ssh nk dpt pape even sikiiiiit je masa..masa pn ssh dpt, jgn arap bnde lain ko boleh dpt..stop2 la berangan..daaa~


  1. @ShaFril
    arini sy x busan lak..haha...
    berjaya wt sprise..ngee...

  1. wah jahit manik....bes pe jahit manik tuh..hehehehe

  1. @iva saionji
    best klu jadi lawa la..
    tp, ble nk siapkn tu amk masa laaaaaaama sgt..

Post a Comment