Hits

..Welcome to my blog, enjoy reading =) ..


click here

Followers

All About Food

Author

My photo
I'm chocoholics.When I'm unhappy, I go for chocolates.

Recent Comments

mau bikin??

Author: _nissa_
Wednesday, February 18, 2009

rs nk wt lg..
x puas pn mkn..
mklum la br nk blja masak2 ni..hoho..
tq to bubu sb tmnkn bli bhn2 utk muffin 2 ..
  1. muffin apa ni?len mcm ja design dia hehe

  1. ni muffin choc..
    ditaburi ngn choc rice ngn badam hncur..
    saje nk tbur2..hee...

  1. sedap tu..lapo la plak tgk..hoho

  1. to fiza:hoho..sbenanye x bp pndai pn masak2 ni..
    tah2 shafril lg pndai msak kot..
    die mst nah bg mkn msakan die 2 =p


    to auh:ish mne de wt tmphn..
    saje gtl nk wt..sb asyk bli je, kli ni nk try lak wt..hee...

  1. sya mna pandai msk...pandai mkn ja muahaha =P

  1. aih xkn tlur greng, nasi pn x reti..
    tipu la 2 kn..haha..

Post a Comment